De markt

Voor wie wel eens gebruik maakt van Food Delivery, weet hoe belangrijk het inmiddels is voor de hedendaagse veeleisende consument om kwalitatief hoogwaardige voedselproducten te kunnen bestellen en dit ook nog eens voor een goede prijs, op de juiste temperatuur en binnen een acceptabele levertijd. Burgerme speelt in op al deze consumenten verwachtingen. Verse hamburgers en verse salades, individueel op bestelling bereid, naar de behoefte en smaak van de klant. Met alleen verse ingrediënten en op open vuur bereid, en onder de juiste temperatuur condities vervoerd en geleverd binnen 45 minuten bij de klant.

Sinds in 1985 de Food-Delivery vanuit Amerika naar Nederland kwam overwaaien, is er veel veranderd. Nu vindt ongeveer 80% van de Nederlanders het zeer vanzelfsprekend om eten te bestellen en thuis of op het werk te laten bezorgen, en deze trend is op dit moment in een enorme versnelling gekomen omdat de consument steeds meer gemak en veiligheid wenst vanuit de thuis situatie. Marktverzadiging is voorlopig nog niet in zicht. De wereldwijde marktleider Domino’s Pizza met meer dan 15000 Stores, heeft als doel om de komende jaren in Duitsland 1500 nieuwe Stores te openen. Terwijl de markt zich al jarenlang razendsnel ontwikkeld en de vraag blijft groeien, is het aanbod sinds de vroege jaren ‘90 eigenlijk pas de laatste 4 jaren aan het professionaliseren en veranderen: Nu zijn er 9 aanbieders van nationaal belang die gezamenlijk niet meer dan ongeveer 1000 winkels hebben, en daarvan zijn er 650 voor Pizza. Maar bij de nationale spelers ontbreekt het niet alleen aan diversiteit, ook het kwaliteitsniveau heeft zich pas sinds een 4 tal jaren verder ontwikkeld. Door gebrek aan kwalitatief hoogwaardige professionele alternatieven nemen de klanten, tot nu toe, genoegen met het bestaande aanbod. Zo behalen de gevestigde losse aanbieders toch nog steeds jaarlijks stijgende omzetten van meerdere procenten zonder dat ze noemenswaardige verbeteringen aanbrengen in de kwaliteit van het product aanbod en de kwaliteit van de service en dienstverlening, dit terwijl de meeste andere aanbieders in de overige food industrie constant met productverbeteringen en service innovaties, de gunst van de klant proberen te verkrijgen.

Wij voorzien dat de food delivery Markt de komende jaren steeds met 20% jaarlijks zal toenemen. De jongeren van nu zullen steeds meer gebruik gaan maken van gemak en gebruiksvriendelijke diensten vanuit de thuis situatie.

Het idee

Gebrek aan professionele diversiteit aan de ene kant en een steeds toenemende vraag aan de andere kant bieden perfecte mogelijkheden voor jonge ondernemingen. burgerme heeft deze kansen herkend en verrijkt de markt met unieke producten en een unieke dienstverlening.
In het middelpunt van het productassortiment staan individueel versbereide hamburgers, uniek fingerfood en kraakverse salades van ongekende kwaliteit op het menu.
Dankzij 40 jaar voorbereidend werk van de twee grootste Amerikaanse hamburgerketens is de hamburger nu de nummer 1 van de Nederlandse fastfoodmarkt. Ondanks de toenemende populariteit van de hamburger, bekleedt de hamburger hooguit nog steeds een niche positie in de professionele Nederlandse food-delivery markt.
Minstens zo belangrijk is, dat vanwege het toenemende gezondheidsbewustzijn, ook de salade zeer hoog op de populariteitslijst van Nederlandse consumenten is komen te staan. Door de bestaande food-deliveries zijn deze nieuwe behoeften niet goed opgepakt, wat ook te zien is aan de beperkte keuzes en de zeer matige productkwaliteit van de bestaande food-delivery markt.
Afgezien van het unieke assortiment is het belangrijkste Unique Selling Point van burgerme, de vooruitstrevende Service Kwaliteitverhouding. Want wij weten, als modern dienstverlenend bedrijf, dat Servicekwaliteit minstens zo belangrijk is als Productkwaliteit om klanttevredenheid te garanderen.

Met Service Kwaliteit bedoelen wij;

  • Klantvriendelijke manieren van bestellen; burgerme website, burgerme mobiele website, landelijk telefoon bestelnummer en thuisbezorgd.nl
  • Warme bezorging van de hamburgers en fingerfood
  • Koele bezorging van de salades, dranken, milkshakes en ijs
  • Burgers en salades individueel naar smaak samen te stellen door de klant
  • Online betaalmogelijkheden
  • Verzorgd dienstverlenend personeel in onberispelijke en herkenbare bedrijfskleding
  • Bestelling eventueel tot aan de keukentafel
  • Klantvriendelijke klachtenafhandeling
  • Dat de diverse klantopmerkingen uitgevoerd worden

Vrijblijvend informatiepakket ontvangen

Ontvang de burgerme brochure per mail (PDF). Vul uw gegevens in, druk op Verstuur en u ontvangt een brochure.



Menu