Support en backoffice
De franchisenemer wordt, voor, tijdens, en na de opening voorzien van opleiding(en), exclusieve burgerme tools en adviezen onder continue ondersteuning van een ervaren burgerme franchisecoach/businesscoach en franchisegever.
Support voor opening
- De franchisenemer kiest zijn eigen locatie uit, met ondersteuning door een onafhankelijke externe ervaren partij in vastgoed
- Plantekening en inrichting totaal van de vestiging door externe onafhankelijke projectleider
- Ondernemingsplan met ondersteuning van externe onafhankelijke financial professional
- Financieringsaanvraag bij bank en/of crowdfunding
- Intensieve training van franchisenemer en opleiden personeel
- Marketing-planning en – voor en na opening van de vestiging
- Hands-on hulp bij ICT en kassasysteem
Support tijdens opening
- Operationele ondersteuning voor minimaal de eerste 5 dagen vanaf de opening, zodat er een optimale operationele start is.
Support na opening
- Compleet franchise handboek burgerme
- Toegang tot het burgerme franchisepartner Intranetsysteem
- Geselecteerde leveranciers van producten en diensten waardoor er een optimale inkoopprijs food wordt verkregen
- Complete jaar marketing planning inclusief uitvoering, landelijk en lokaal.
- Operationele begeleiding: middels bedrijfsbezoeken formulecoach, rapportages, key performance indicators, weekoverzichten, mistery shopper rapportages, benchmarks,
- weekoverzichten, maandoverzichten, nieuwsbrieven, telefonische ondersteuning en Voedselveiligheid bezoeken door gecertificeerd onafhankelijk voedselveiligheid bureau
- Business Development: waaronder nieuwe productontwikkelingen, actieartikelen, ICT-ontwikkeling, marktbenadering en -bewerking en operationele en logistieke verbeteringen en kostenbesparende ontwikkelingen
- Ondersteunende contractonderhandelingen voor onder meer platforms zoals Thuisbezorgd.nl, Ubereats, marketing, administratie, verzekeringen, leasecontracten, leveranciers, energie, etc.
kassasysteem
burgerme is toonaangevend met het kassasysteem dat volledig in de cloud draait op de servers van Amazon en voorop loopt in de complete digitalisering van de food-delivery, waardoor de burgerme franchisenemers ondersteunende controle hebben over de sturing en bijsturing van hun vestiging ter optimalisering van omzet en kosten, en dus over de tools beschikken om tot de hoogste winstgevendheid te komen.